11. 3. 2015

#TAG aned "zpověď blogerky"


Zdravím vás :) 
Rozhodla jsem se, že konečně zareaguji na prosbu mé "online" kamarádky a udělám svůj první tag. No jo, Deniska se rozhodla se opět aktivně věnovat blogování a otravovat tím celý online svět :D Tak jdeme na to :)

• Kolik času denně trávíš psaním a úpravou článku.
Je to různé. Když jsem měla měla fanblog, tak mi to zabralo tak 10 minut. Na tomto blogu je to ovšem poněkud delší doba. Nejvíce času mi asi zabírá se konečně odhodlat k tomu nějaký ten článek napsat. Neberte to prosím nějak zle, ono to není tak, že se do psaní nutím. Já se vždycky moc těším na to až něco napíšu. Ale problém je v tom, že se musím pořád učit ( :/ ) . Takže ke konci dne už se mi nic psát nechce a chci jen upadnout do hlubokého spánku.

•Utrácíš nebo šetříš?
Trošku se za to stydím, ale já jsem spíše takový šetřílek :D Jasně, taky moc ráda utrácím, ale vždycky se držím při zemi. Pořád si v hlavě říkám: "Co když se něco stane a budu ty peníze potřebovat?" . Ono se mi totiž už hodně krát stalo, že nastal problém a já byla ráda, že jsem všechny peníze rozházela v nejbližším obchoďáku.

Jaké jsou tvé pocity při psaní článků? 
Jedním slovem smíšené. Ono hodně záleží na tom, jaký jsem měla po celý den náladu. Dneska například mám pocit radosti, poněvadž jsem měla docela úspěšný den. Dneska mám taktéž chuť těch článků napsat snad milion :D Ale nebojte, časově se to nedá, takže se nemusíte děsit.

•Jakým citátem by se měl podle tebe svět řídit?
Be who you are , not who the world wants you to be.
 Tento cítát by si měl vzít k srdci každý člověk, který si myslí, že se musí měnit podle toho, jak to vyhovuje ostatním. Já sama jsem tímto člověkem byla a je to na nic! :)

• Kdo je tvým oblíbený/á bloger/blogerka? 
Jsem spíše na youtubery a youtuberky, ale mazi má oblíbené blogerky patří Teress , Shopaholic Nicol a holky z Cup of Style.

• Na co se těšíš v příštím roce?
Na to, co mě v něm čeká. A to jak na radostné, tak i na smutné situace. Ty radostné potěší mou duši a ty smutné ji zase udělají o něco silnější.

• Jak dlouho ti trvá připravit příspěvek?
Cca 1 den? Vždycky si musím všechno rozvrhnout, naplánovat, upravit fotky (protože většinou přidávám fotky, které jsem tak nějak "umělecky" vyfotila) .

• Na co jsi hrdá ve svém životě?
 Na hodně věcí. Na mou mámu, protože to taky měla v životě těžké , a i přes to mě dokázala docela dost slušně vychovat. Dále jsem hrdá na sebe, protože si myslím, že jsem za poslední rok udělala docela pokrok. A to se týká jak mé tělesné schránky, tak i mého chování.


1 komentář:

  1. Pěkný tag. Já se za své šetření nestydím. Beru to spíše jako opatrnost. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře , ať už jdou pozitivní, nebo necgativní.