29. 3. 2015

Má kosmetická "taštička"

Je neděle a já se místo učení dívám na Game of Thrones. U toho mě napadlo, že bych mohla napsat nějaký článek na můj zapomenutý blog. Nápad nechat vás nakouknout do mé kosmetické taštičky přišel ihned po tom, co jsem vytáhla foťák. Tak tady to tedy je  :)

Taštička je z.. No, a je to tady. Vím, že jsem ji kupovala v nějakém obchodě v obchodním centru, ale už nevím kde :D

•A takhle vypadá její obsah. Některé věci mám vícekrát, poněvadž si vždycky ve slevě dokupuji zásoby.

•Řasenku mám značky essence - get big lashes. Tuto řasenku už kupují cca 4 roky a je zkrátka mou nejoblíbenější. Má úžasný hustý kartáček, který mé řasy dostatečně zviditelní.

•A u oční kosmetiky zůstaneme. Na fotce můžete vidět hnědou tužku na obočí od essence, jejíž odstín je 04 BLONDE a je tedy určena pro ženy se světlými vlasy.
• Jako další vám představím gelovou tužku na očky také značky essence, kterou jsem dostala na Vánoce , a kterou mi moje milovaná maminka neustále krade :D

• Musím se přiznat, že já osobně preferuji tekuté linky. A proto jsem byla ráda, když jsem na Vánoce dostala i essence liquid eyeliner. Jediné, co bych tomu výrobku vytkla je poněkud mohutnější štěteček. Ale tak dá se to :D

• Značka essence u mě prostě vede,a proto vás asi nepřekvapí, že stíny na obočí jsem si koupila taktéž značky essence :D Stíny jsou vybaveny dvěma odstíny. Já osobně mám radši ten tmavější, ale i ten světlý není špatný. Uvnitř stínů najdete i štěteček na nanášení a šablonky na obočí, které já osobně nepoužívám.

• V mé taštičce se nachází i oční stíny, které jsem zakoupila společně s magazínem Cosmopolitan. Musím se přiznat, že tyto stíny nepoužívám často. Mně zkrátka takové-hle pestré stíny nesluší :D

•Další na řadě je pleťová kosmetika. Kdysi jsem používala make-up od Dermacolu, ale ten až moc zatěžoval ou pleť a proto jsem ho v létě vyměnila za BB Cream od Garnier. Používám 2 druhy. První je Miracle Skin Perfector a druhý Pure Active, který je určený pro problematickou pleť se sklony k akné.

• Používám i zatemňující pudr značky Dermacol, který mi zcela vyhovuje a mou pleť i projasní.

• Od mamky jsem na Vánoce dostala něco jako korektor a zároveň i péče , která má za úkol ošetřit a zamezit opětovnému vyrojení pupínků.

• Lesky na rty a rtěnky. Já jsem spíše ten typ holky, co upřednostňuje lesky na rty a rtěnky raději nechává schované. Na fotce můžete vidět balzám na rty Labello, která má krásnou vůni třešní a dokonce i barví rty na jemně červenou barvu.Mám u oranžovo-červenou rtěnku značky miss sporty. Má krásnou barvu, která zvýrazní tvar rtů.Dále tu pak mám takový naoranžovělý lesk na rty značky NYC.


• Nedávno jsem si zakoupila i rtěnku od Rimmel London. Jak jistě vidíte, tak má rtěnka červenou barvu :D Aplikátor vypadá jako fix a krásně se s ním dostanete i do obtížnějších oblastí rtů.

Tak a toť je vše :) Snad se vám tento článek líbí a vřele Vám doporučuji si nějaký z mých oblíbených kosmetických produktů zakoupit. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře , ať už jdou pozitivní, nebo necgativní.