1. 9. 2014

Zpříjemnění posledního srpnového pátku

Někteří lidé si zpříjemnili poslední prázdninový pátek nějakou "pařbou". Já se ale rozhodla ot udělat jinak. Jelikož se snažím zhubnout, tak jsem spojila příjemné s užitečným a šla se projít na Ježnickou rozhlednu. Vzala jsem sluneční brýle, vodítko a s ním mého psíka a šlo se.
První fotka z výletu. Boty špinavé, legíny nově zakoupené a mikina po prvních kapkách potu schována.

Po pár metrech lesní cesty jsem vypustila Krakena na svobodu :D Dělám si legraci. Vypustila jsem pouze Bodinku. Ale to neznamená, že není o něco méně nebezpečná než onen mýtický Kraken. Vypustit Bodi byla docela velká motivace. Snažila jsem se s ní držet krok a tím pádem jsem se i víc zapotila a zapojila více svalů.
Jsme prostě stejné. Jak Bodi tak i já vypadáme na každé momentce jako nějací mutanti.

500 metrů před rozhlednou jsem se tak zamyslela a uvědomila jsem si, že jsem si dlouho neudělala žádné "selfíčko" a že dnešek by mohl být poslední den, kdy si mohu udělat fotku na kterých můj outfit doplňují sluneční brýle bez toho, aniž by si při pohledu na mě někdo ťukal na čelo a říkal si: „No hodně to slunce dneska svítí.”
Aspoň mi nejsou vidět mé nenalíčené oči :D
Po dalších stech metrech mě zase napadlo: „ Jasně, zkusím udělat nějakou uměleckou fotku.” Bohužel mi to ale můj nízký talent na fotografování a ne moc kvalitní foťák (to hlavně! :D) neumožnil. Ale i snaha se cení. Nebo snad ne? :D
Fotografka roku -_-
A je to tady. Vytoužený cíl. První pohled na rozhlednu, která mě stála tolik úsilí. Musela jsem udělat fotku :D
Takový náš ježnický prcek.
Potom, co jsem musela Bodiknu nést po dobu 120 schodů až nahoru i přes to, že jsem měla černé tričko a ona pořád líná (-_-) jsem se dostala na úplný vrchol dnešního výletu a naskytl se mi úžasný pohled.
Dokonce jde vidět i Praděd! :D
Musela jsem udělat i fotku mého milovaného městečka. Seznamte se s Krnovem. Fotka sice není kvalitní, ale co s tím nadělám. Jak se tak na tu fotku dívám, tak je mi líto, že jsem se nesnažila víc, abych vám ukázala i nás skvost, kterým je Cvilín :D
Tak tohle se nepovedlo.
 Cesta z rozhledny byla o něco horší. Ty schody jsou NESKUTEČNĚ špatné :D Jednou jsem i zakopla a málem jsem Bodinku upustila. Ještě teď mám husí kůži, když na to pomyslím :/ Ale všechna ta námaha stála za to. Výhled byl krásný, kalorie spáleny, svaly byly procvičeny a mé turistické choutky byly ukojeny.
Neudržela jsem se a musela jsem udělat další "uměleckou fotku"

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře , ať už jdou pozitivní, nebo necgativní.