11. 9. 2014

Ženy, které mne inspirují

Jeden malý článěk týkající se žen, které jsou mou inspirací a které uctívám. Okay. To uctívání je přehnáné, ale ona je to pravda :D
I think the most important thing in life is self-love, because if you don't have self-love, and respect for everything about your own body, your own soul, your own capsule, then how can you have an authentic relationship with anyone else?
Shai. Na Shailene jsem narazila v souvislosti s filmem "Divergent" , kde hraje roli velmi silné a odvážné dívky Tris Prior,která mi Shailene Neskutečně připomíná. Shailene je mým vzorem z mnoha důvodů. Jeden z nich je, že Shailene se nezajímá o to, co si o ni ostatní myslí a jak vypadá. Snad v mém životním vývoji bude zaznamenán i moment,kdy dojdu do stejného bodu vnitřního míru, který z ní vyzařuje. Shailene je ale také známá svou vášní pro organické potraviny a pro feminismus.



„I don't let anyone's insecurities, emotions, or opinions bother me. I know that if I am happy, that's all that matters to me.”
Tentokrát moje nejoblíbenější zpěvačka Demi Lovato. Na Demi miluji to, že je zkrátka svá. A stejně jako Shailene vidí v každém člověku  jen to dobré a všímá si hlavně jeho vnitřní krásy a né jen té na povrchu. Demi si toho v životě zažila dost , ale zůstává silná. To je další věc, kterou na ni bezvýhradně obdivuji. I přes to, že ji šikanovali, měla poruchy příjmu potravy a prošla si i sebepoškozováním si šla za svým snem a dokázala neuvěřitelné věci, které si zaslouží obdiv.


„Did I feel naked being naked? Yeah. Totally.
 Jennifer Lawrence je prostě Jennifer Lawrence (:D) . Ten její způsob, jakým hraje. A hlavně ten její humor je prostě jedinečný! Musím se přiznat, že mě Jennifer v roli Katniss Everdeen moc neoslovila(Teď to ale cítím úplně jinak). Ale po té, co jsem zhlédla film "Terapie láskou" jsem si ji okamžitě zamilovala. Na Jennifer moc obdivuji její postoj k Hollywoodu, hrají a k sobě samému. Vždy si ze sebe dokáže udělat legraci a drby o sobě nebere vážně, což poukazuje na to, že si umí zachovat chladnou hlavu.

„My last name may have opened doors, but I have to keep them open.
Lily Collins je překrásná silná žena. I přes to, že je její otec slavným muzikantem se v Hollywoodu prosila úplně sama. A ne vždy je lehké toho dosáhnout bez pomoci někoho, kdo v tom "umí plavat". Na Lily obdivuji jak její herecký talent tak i její smysl pro módu. Lily byla několikrát zvolena módní ikonou a to zaslouženě. Také je mi velkou inspirací díky tomu, že se v 18 letech stala redaktorkou Teen Vogue, kde měla svůj sloupek. Já osobně bych to v nějakém časopise chtěla zkusit. Třeba mi tuhle možnost budoucnost přinese. Nezbývá nic jiného než doufat.

„Ne*er mě, Deniso!” :D :D :D :D
A ta nejlepší žena na světě je má maminka. Když se nad tím zamyslím, tak mě musí mít fakticky moc ráda. Jsem drzá, občas i protivná a pořád po ní něco chci. Moje máma je velmi silná žena. Je to už 4 roky, co se rozvedla s mým taťkou. Věřím, že není snadné se po takovém zklamání zamilovat. Ona to ale dokázala. Už 3 roky šťastně "randí" se svým přítelem, který je mi druhým otcem(ikdyž jsem mu to nikdy neřekla). Maminku také obdivuji a zároveň miluji za to, že ikdyž je matka samoživitelka,což není vůbec lehké, tak se mi snaží dát všechno a taky se ji to daří. S ní mám prostě nejlepší, ale i ty nejhorší zážitky. Nejraději mám, když si spolu lehneme k televizi a polemizujeme o tom, co to tam dělají za hovadiny. Svou maminku miluji a nikdy bych ji nevyměnila. (a to i přes to, že mi všechno sní :D )

..........................................................................................................................
Žen, které mě inspirují je více. Z Hollywoodu je to např. Miley Cyrus,  z mého okolí jsou to mé kamarádky a z historie hlavně Alžběta I. a Anna Boleynová, ale kdybych o nich měla psát, tak bych tu byla do zítřka -_- :D

3 komentáře:

  1. Moc pěkný námět na článek! :) Je hrozně důležité si brát z žen inspiraci a vidět je jako zdroj motivace a nových myšlenek než jako konkurenci a podněty závisti. :) Teď přemýšlím, že bych udělala podobný článek, protože i já mám svojí sbírku inspirativních žen.

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. A nejlepší část je stejně to o tvojí mamce:D:)..myslím, že tohohleto by si mělo povšimnout více lidí na svých maminkách:)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný článek! :)

    tickerlocky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře , ať už jdou pozitivní, nebo necgativní.