31. 8. 2014

Vítej září... A nebo, že by ne?


A je to tady. Z 4h a 48 minut (tento článek píši v 19:12) už budou zasloužené 2 měsíce volna v tahu a my budeme o prosluněných dnech a krásném počasí jen snít. A to nejhorší přijde v 8h ráno. Sedneme si na místo, které se pro některé stalo naprostou a pro některé částečnou noční můrou. Sedneme si do školních lavic, které nám přinášely jak chvíle smutku, tak ale i chvíle štěstí. Ptám se sama sebe „Proč se vlastně netěším do školy?“. Na tuto otázku si z části dokáži odpovědět. Do školy se netěším, protože budeme pořád psát nějaké písemky, což přináší hodiny a hodiny nad otevřenou učebnicí, či sešitem.

Ale zpět k tomu, o čem měl původně tento článek býti. Jaké bylo vaše léto? Pokud by někoho zajímalo to mé, tak tady vám o něm něco napíši. Toto léto jsem si moc užila. Poprvé jsem se opila, byla jsem u moře, udělala něco pro své zdraví a tak dále, a tak dále. Jediné, co se mi na tomto létě nelíbilo, bylo snad to počasí. V bazénu jsem byla jen jednou. A pokaždé, když jsme jeli na nějaký výlet, tak zkrátka muselo pršet. Tento poslední týden byl ale nejlepší. Nakupovala jsem pomůcky do školy, rozhodla jsem se, že budu více pomáhat s domácnosti a konečně jsem se smířila sama se sebou. 

Snad si můj premiérový článek někdo přečte a také doufám, že si najdu nějaké příznivce. A mějte prosím na paměti, že takový článek píši poprvé ve svém životě, takže nemusí být té nejlepší kvality.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře , ať už jdou pozitivní, nebo necgativní.